Alaskan Truck Simulator i inne gry z Rodziny Movie Games zmierzają na Gamescom 2021

 

Alaskan Truck Simulator, gra zespołu Road Studio, oraz inne tytuły developerów z Rodziny Movie Games zostaną pokazane podczas Gamescom 2021 - jednego z największych cyklicznych wydarzeń branży gier. Pokazy tytułów Movie Games odbędą się 26 sierpnia.

Organizowany w niemieckiej Kolonii Gamescom to trzydniowa impreza dla miłośników gamingu, organizowana od 2009 r. Edycja 2021, podobnie jak ubiegłoroczna, odbędzie się wyłącznie w przestrzeni online. Według serwisu escharts.com Gamescom to jedne z najpopularniejszych targów gier - łączny czas oglądania edycji 2020 przekroczył 11 milionów godzin.

W ramach Gamescom 2021 Movie Games pokaże cztery tytuły w segmencie Future Games Show. Po raz pierwszy zobaczymy gameplay oczekiwanego Alaskan Truck Simulator oraz ambitnego, wzbudzającego zainteresowanie krytyków War Hospital, tytułu z gatunku society survival. Ponadto w programie pokazana zostanie gra MythBusters: The Game, której prezentacja zbiegnie się z uruchomieniem kampanii na Kickstarterze. Movie Games zapowie także nieujawniony jeszcze tytuł znajdujący się w produkcji.

- Jesteśmy dumni, że po raz kolejny Movie Games gra w światowej lidze, pokazując się na globalnych eventach. Przygotowaliśmy mocny lineup. Mamy pierwszy pokaz rozgrywki z bardzo oczekiwanego Alaskan Truck Simulator i budzącego duże emocje War Hospital. Do tego startujemy z kampanią Kickstarterową dla Mythbusters i zapowiemy naszą nową grę z segmentu indie - mówi Piotr Gnyp, CMO Movie Games.

- Cieszymy się, że możemy po raz pierwszy pokazać graczom rozgrywkę z Alaskan Truck Simulator w ramach wydarzenia o takiej skali i prestiżu. Gra znajduje się w zaawansowanej fazie prac, a pokaz na Gamescom rozpocznie jej intensywną komunikację skierowaną do społeczności graczy. Będzie to jednocześnie początek intensywnej kampanii marketingowej gry – mówi Maciej Nowak, prezes Road Studio.

Dotychczas finansowanie za pomocą serwisu Kickstarter pozyskiwały następujące gry Movie Games: Lust From Beyond, Dywizjon 303, The Beast Inside, Lust For Darkness oraz Soulblight. Produkcje pozyskały  kolejno po 277 tys. zł, 74 tys. zł, 257 tys. zł, 163 tys. zł oraz 49 tys. zł. Łącznie zgromadzono prawie 820 tys. zł, a każda z kampanii przekroczyła pierwotną kwotę.

 

O spółce:

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od prawie trzech dekad związanego z branżą gier komputerowych i mediami oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego gamingu, developera z prawie 30-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia kilkadziesiąt osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2018 roku.